Thursday 12 May 2011

Facebook And Facebooker

Facebook..1 laman social yg popular gila beb sekarang,dah famous 1 DUNIA! Oke..1 persoalan dari saya ..Do You Have Facebook Account?OMG! its crazy if u dont have..sriusly spe seh yang tak ade facebook acount ni,adik den yg darjah 3 pon dah ade da,terer main poker lagi aw..
Firstly la nak cite kan,fik nk cite ni..laman social facebook ni dah bnyk menghanyutkan fik.Woahh..dulu mula2 ade acc,madah nk add pempuan je,smpai awek pon tension,hehe.,,ramai la sekarang nak kejar name2,nk HOT2 org cakap,derrr..masok syurga ke der??mesti dyorang ckp..ehh..mane ade,mane ade,,tapi dah bnde 2 yg org nmpk kat diri kau,nk wat cane kan,cer insaf cer insaf..adoii.,fik buat acc FB ni mase 2008 mcm 2 la,time 2 zaman kegemilangan myspace,tade spe nk join FB,yg join pon sikit je ha,jejak je 2010..wow! peratus yg join fb meningkat gila! time 2 la rmai yg membawa2 puak2 mereka.mostly budak2 facebook dtg dri KL,JB,PERAK,PENENG,ngn MELAKA..yg lain jarang laa..oke so start the story facebook ni bukn la tmpat nk cari gado,cari puak,cari pasal,macm2 cari lagi la..cari awek ngn pakwe tu standard la k..tu tak pe,huhu,,ni laman sosial derr..cari kawanmbuat bussines,pelajaran and bla2,,,aku pon tak la baik,tapi aku ckp bnde btol,dah rmai yg mngarot2 kat status,gado ngn pakwe nk up status,nk mandi nk up status,nk makan nk up status,nk hang out la,nk itu la,nk ini la sume nk up status,,,adoiii,,srabot2!!so skunk aku nk kluarkan statement ANTI FACEBOOK!
bolehh???mane ade yg setuju punyee,,hahahha..buto pak hang la korang ckp kat aku kn..oke tape,skunk aku pon da besr la,dah umo 21 da,nk kawen nnti,jage bini,anak,nk wat anak ramai2,,ade family,smpai tua happy,,arggg..totaly saya pon dah bosan dengan facebook ni,smpai ade rase nk CLOSED ACCOUNT taw..oke la geng,tanak cite panjng,,byee


2 comments: